Cijene
Sve cijene iskazane su u Eurima i uključuju PDV.
Opisi i fotografije
Trudimo se dati što bolji i točniji opis i sliku. Unatoč tome, ne možemo garantirati da su svi navedeni podaci i slike u potpunosti točni. Ne odgovaramo za eventualne pogreške nastale u opisu proizvoda, greške prilikom štampanja te promjene cijena.
Načini plaćanja
Klikom na „Košarica“ dolazite na mjesto gdje ćete odlučiti kako želite platiti.
Platiti je moguće na sljedeće načine:
- plaćanje pouzećem
- e-bankingom
- općom uplatnicom ili virmanom
Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju
Tvrtka Pramat d.o.o. se u skladu s Uredbom (EU) br. 2016/679 obvezuje pružati zaštitu osobnih podataka kupaca, tako da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima koji su potrebni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Pramat d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Dostava
Dostava je besplatna:
Za područje Republike Hrvatske ako je narudžba minimalnog iznosa 80 EUR (bez PDV-a) - isporuka u roku 24 h od zaprimanja sredstava na naš račun za kupce koji imaju predračunsko plaćanje, tj. u roku 24 sata od zaprimanja narudžbe za sve kupce koji imaju definiranu odgodu plaćanja.
Ako je vrijednost narudžbe manja od gore navedenih 80 EUR netto vrijednosti obračunavamo trošak dostave u iznosu 22 EUR + PDV za svaki pojedini paket maksimalne težine do 20,0 kg neograničenog volumena.
Neizvršena isporuka i povrat robe
Prodavatelj, u dogovoru s kupcem, robu šalje vlastitom dostavom ili dostavnom službom. Kupac svojim potpisom na otpremnici potvrđuje da je robu preuzeo. Prilikom preuzimanja molimo temeljito pregledati robu radi eventualnih oštećenja u transportu, te molimo da nas ukoliko primijetite oštećenja kod preuzimanja odmah kontaktirate. Naknadne reklamacije na oštećenja ne uvažavamo.
Ako kupac (ili primatelj naveden u narudžbi) u slučaju vidljivog oštećenja ne želi preuzeti pošiljku od dostavljača, ili nije zatečen na navedenoj adresi, pošiljka se vraća prodavatelju, te će kupac biti ponovno kontaktiran i obaviješten telefonom i putem elektroničke pošte o nemogućnosti dostave, s upitom želi li sam preuzeti robu ili želi ponovnu dostavu. Svaka ponovljena dostava se naplaćuje dodatno u iznosu propisanom po našem cjeniku.
Reklamacije i prigovori
Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na www.pramat.hr. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment.
Naručeni proizvodi pakirani su tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ako pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Pramat-u, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem na sljedeće adrese:
- osobno u poslovnim prostorijama Prodavatelja na adresi Velika cesta 12, Odra
- slanjem poštom na adresu: Pramat d.o.o., Savica I, 115, 10000 Zagreb
- putem elektroničke pošte na adresu: pramat@pramat.hr
- putem telefaksa na broj: +385 1 2409 116
Kako bi Vam sukladno članku 10. Stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odmah mogli potvrditi primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovoriti, molimo Vas da navedete točne podatke za primitak istog.
Odgovor na Vaš prigovor zakonski moramo dati u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka pisanog prigovora. U suprotnom se možete obratiti inspekciji nadležnoj za zaštitu potrošača ili Udruzi za zaštitu potrošača.
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (link).
U slučaju spora između Prodavatelja i Potrošača, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore. Postupak pred sudovima časti provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori kojim se propisuje da su članovi vijeća tog suda, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača.
U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ako se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. Pramat vrši prikup reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosi Pramat.
U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Pramat, a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.
Jamstvo proizvoda i servis
Servis i održavanje kupljenih proizvoda osigurano je putem ovlaštenih servisa.
Ako za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda kupac proizvod dostavlja u ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu.
Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije pokrivena jamstvom.
Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se uz predočenje računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Datum izdavanja računa je datum početka jamstva. Uz opis proizvoda nalazi se podatak o jamstvu za određeni proizvod.
Jednostrani raskid ugovora
Korisnik ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga.
Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:
- ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena,
- ako je predmet Ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,
- ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,
- ako je predmet Ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke te
- ako je predmet Ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije.
Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Pramat o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (na Pramat d.o.o., Savica I, 115, 10000 Zagreb Hrvatska) ili elektroničkom poštom na pramat@pramat.hr, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora.
Također, Obrazac za jednostrani raskid Ugovora koji se nalazi OVDJE korisnik može elektronički ispuniti i poslati u kojem će mu slučaju Pramat bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.
Preuzmite obrazac u PDF formatu
Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.
Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat sredstava koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Pramat zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ako je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Pramat može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.
Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu Pramat d.o.o., Savica I, 115, 10000 Zagreb, Hrvatska bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Pramat-u, uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe korisnik snosi sam.
Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju bit će te obaviješteni.
Ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, korisnik je dužan platiti Pramat-u iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio Pramat o jednostranom raskidu Ugovora.
Jamstvo za ispravnost prodanih proizvoda i servis
Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača imaju jamstveni list. Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se uz predočenje računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstva. Uz opis proizvoda nalazi se podatak na koji period je osigurano jamstvo za određeni proizvod.
U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, kupac može, ako proizvod nije ispravan zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku popravi, ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod. Ako za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda isti se dostavlja u ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu.
Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera navedenih u jamstvenom listu.
Izjava o privatnosti
Pramat d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, tako da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Pramat d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Podaci tvrtke:
Pramat d.o.o.
Savica I, 115
HR-10000 Zagreb, Hrvatska
MBS: 03609006
OIB: 52513935681
BANKA:
IBAN:
T: +385 1 2409 116
E: pramat@pramat.hr